Met de klantenservice

Dit is geen mopperbericht ; laat ik daar mee beginnen. Ik heb gewoon een oprechte vraag aan jullie omdat ik een beetje verbaasd ben.

In april kocht ik een keukenblender/mixer/hakding bij een webshop waar ik een goede ervaring mee had. Twee weken geleden brak van de kleine kan een onderdeel af waardoor ik hem niet meer gebruiken kan. Het is namelijk het tandwiel wat de boel in beweging zet.

Gezien mijn goede ervaring eerder ging ik ervan uit dat de zaak vlot verholpen zou zijn. Vandaag kreeg ik een reactie op mijn mail. Ik word doorgestuurd naar de importeur en moet daar dus mijn klacht neerleggen.

De importeur die zelf ook een webshop heeft en het apparaat in april 20 euro goedkoper was dan bij degene waar ik hem uiteindelijk kocht. Als ik geweten had dat ik met eventuele klachten niet bij de verkopende partij terecht kon en voor de service ergens anders moest zijn …

En eigenlijk vind ik het gek dat er voor deze wijze gekozen wordt. Ik koop wat bij a, dan mag je er toch ook vanuit gaan dat die de klacht afhandelt of ben ik nu gek ?

Zeg het maar !