Blog

Zwart graag !

Ons koffiezetapparaat ging stuk, net binnen de garantieperiode. We stuurden het 3 keer op en even zoveel keer was het resultaat uitermate teleurstellend. Gisteren kwam ie weer binnen via post NL (arme bezorger met 66 adressen op zondag) en deze keer had de reparateur blijkbaar helemaal geen goede zin want het deurtje sloot niet meer en het binnenwerk rammelde. Direct in storing ….

CoolBlue repareert zelf niet maar krijgt van de fabrikant een adres door waar het apparaat naar toe gestuurd moet worden. Dat ging dus bij ons 3 keer fout. De eerste keer deed het apparaat het een paar weken en ging weer stuk. De 2e keer kwam ie ongerepareerd retour omdat men geen mankement kon vinden en de 3e keer leek het erop dat ze hem hadden laten vallen.

Vandaag met het ding naar CoolBlue met het idee dat het wel weeeeeeeeeeer opsturen zou worden. Maar we kregen na overleg het volledige aankoopbedrag als shoptegoed terug !!! Echt top service ! Morgenvroeg is er dus gewoon weer lekkere koffie ! Met dank aan CoolBlue !

Zeg het maar !

%d bloggers liken dit: