Blog

Ice ice baby

Vorig jaar zijn we van april tot september bezig geweest om onze koelkast te laten repareren. Iets bleef draaien in de sector ijsblokjes. Verschillende mensen benaderd, monteur geweest die het uiteindelijk opgaf en me doorstuurde naar Samsung.

Samsung stuurde me weer door naar Let Me Repair. Wat volgde was een maandenlang drama van niet nagekomen afspraken, verkeerde onderdelen en urenlang in de wacht hangen bij de “klantenservice”.

Uiteindelijk werd op 4 september het juiste onderdeel vervangen en stopte dat ding met draaien. Eind goed, al goed zou je denken. Niet dus. De ijsblokjes bleven waar ze zaten. Moedeloos van al dat gedoe besloot ik het te negeren. In de winter gebruiken we sowieso weinig dus ik vond het wel best.

(Dit ding hebben ze trouwens vervangen maar de bak sluit er niet goed op aan denk ik waardoor de opening dichtvriest. )

Maar met die klamme dagen van afgelopen week werd het plots toch wel een ding. Dus ik ging er eens goed voor zitten, klaar om Let Me Rapair eens even de les te lezen. Blijkt de toko failliet te zijn … Nu is dat niet verbazingwekkend als ik zo de reviews lees.

Maar goed, wat nu dan? Klantenservice Cool Blue gecontacteerd en zij maakten er reparatieverzoek van. Mijn klacht over LMR werd genoteerd maar ik verwacht er weinig van. De zaak is failliet en ik was te laks nadat ik ontdekte dat de reparatie niet goed was uitgevoerd.

Tot mijn verbazing komt de nieuwe firma hun afspraken gewoon na. Binnen 48 uur een reactie om een afspraak te maken en niet maanden wachten maar 3 dagen. Joh …. Het kan dus wel. Vanmorgen een sms …

Ze hebben er zin in, ik ben benieuwd.

Zeg het maar !